Це цікаво

Японія

Японські водії зазвичай точно і постійно дотримуються правил дорожнього руху. Але практично всі водії, побачивши, що світлофор зараз переключиться на червоний, різко прискорюються, намагаючись «проскочити». В Японії багато велосипедистів, причому їздять вони по узбіччях у зустрічному напрямку до машин.

Англія

Історично склалося, що рух в Англії лівосторонній. Кермо в більшості автомобілів в Англії розташоване праворуч, а швидкість перемикається не правою, а лівою рукою. Розворот дозволений скрізь, де не заборонено знаками. У невеликих селищах діє обмеження швидкості до 30 миль/год. Дороги обладнані камерами стеження. На вузьких вулицях передбачені спеціальні ділянки, щоб водії могли розминутися.

Бразилія

У Бразилії часто влаштовують гонки на дорозі. Припаркувати машину посередині дороги — звичайна в Бразилії справа. Напевно, десь в інших країнах за це і штрафують, але тільки не в Бразилії!

Індія

В Індії одночасно водії використовують обидва напрямки руху: ліво- і правосторонній. Починається рух, зазвичай, з лівої смуги, а потім може переміщуватися на праву і так далі. Якщо рухатися неможливо по обох смугах — водії чекають, де з’явиться «вікно», і втискаються у нього — як у шахах. До того ж, в Індії чим більший транспортний засіб, тим більше його поважають. «Легковик» зобов’язаний пропустити вантажівку, незалежно від правил, а далекобійники і великі фургони — «королі дороги» і можуть робити все, що їм заманеться.

Єгипет

Єгипетські водії дуже полюбляють подавати звукові сигнали. Це відбувається без певної мети — це проста констатація факту наявності водія на дорозі. Єгипетські водії люблять вночі зупинитися на дорозі і вимкнути все освітлення, або нестися з шаленою швидкістю, не включаючи фар взагалі. В обох випадках помітити їх надзвичайно важко. Крім цього, по дорогах неквапливо переміщаються навантажені вантажем ослики і розкидані клубки змій, що відпочивають після спекотного дня. На червоне світло єгипетські водії дають газу, а на зелений пригальмовують, не забуваючи подавати звукові сигнали.

Немає коментарів:

Дописати коментар